9 Şubat 2015 Pazartesi

Davines'le Tanışma

Herkese merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır merak ettiğim ve sonunda tanışma fırsatı bulduğum Davines markasından bahsedeceğim. Davines öncelikle İtalya'da bir araştırma laboratuvarı olarak kurulmuş, sonradan markalaşıp yüksek kalitede saç bakım ürünleri piyasaya çıkarmış. Hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, ürünlerin üretim sürecinde ve sonrasında bile fazlasıyla çevre dostu. davinesturkiye.com 'dan markayla ilgili çok daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Gelelim benim nasıl tanıştığıma :) Yılbaşından önce instagram üzerinden saç kesim, boya ve bakımı kazandım ve Davines Akademi' ye gittim. 


(Burası kuaför gibi bi yer değil aslında. Normalde burada Davines markasını kullanan kuaförlere ürünlerle ilgili eğitim veriliyor.)

 İlk olarak bana nasıl bi saç düşündüğümü ne istediğimi sordular. Önceden her rengi kendi saçında denemiş biri olarak 2 yıl önce saçımı boyamayı bıraktığım için boyatmak istemedim. Sadece bakım ve kesim yapıldı. Saçlarımın ucunda ombre gibi duran eskiden kalma sarılıklar vardı. Bu yüzden boyadan yıpranmış olan uç kısımlara keratin bakımı yapıldı. Diplerdeki kendi saçımda pek fazla sorun olmadığı için keratin ağır gelebilirdi, bu yüzden vejetaryen bakım yaptılar. Hayatımda bu kadar güzel kokan saç ürünleri daha görmedim :) Daha sonra saçlarımın uç kısımları inceldiğinden 2 cm kadar düz kesim yapıldı. Saçlarım tam istediğim gibi oldu :) Keratin bakımını çok merak ediyordum ve gerçekten saçı anında toparlayıp kendine getiren birşey, yıpranmış saçlara mutlaka tavsiye ediyorum.


Başta Cansu Hanım ve Elif Hanım olmak üzere buradan herkese çok teşekkür ediyorum tekrar. Gerçekten çok güler yüzlüydüler , çok ilgililerdi. Giderken yukarıda gördüğünüz bu minik seti de bana hediye ettiler, çok mutlu oldum <3 Bunlar bittikten sonra büyük boylarına geçeceğime hiç şüphem yok :) Davines'e instagram dan buraya tıklayarak, bana ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bir sonraki yazı da görüşmek üzere :)



4 yorum:

  1. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. keyıflı bır deneyım olmus :))) sevgıler
    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  3. kampanyam var belki katılırsınız

    YanıtlaSil
  4. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena