6 Şubat 2015 Cuma

Benefit The Rich is Back Set


 Herkese merhaba,

İnanılır gibi değil biliyorum ama büyük Sephora indiriminden sadece ve sadece bu paletle yetindim. Evet doğru. Bunu bile almam çok gerekli miydi? Hayır değildi. Ama Benefit'te indirimdeyken ve Demirören Sephora 'da indirimli kalan tek set bu olunca almış oldum :) Daha doğrusu Çağrı ( erkek arkadaşım :)) bana almış oldu, burdan tekrar teşekkür ediyim <3



İçinde;

4 adet ışıltılı far,
Mini boy They're Real,
Inferno Lip Gloss,
Gimme Fever Allık
ve minik bi allık fırçası var.


Gimme Fever ışıltılı, mercan tonlarında çok hoş bi allık. Şimdiye kadar bi kere kullandım ve çok sevdim. Pigmentasyonu güzel. Yaza daha uygun bi renk olduğunu düşünüyorum.



Farlar Feel So Teal dışında benim normalde de fazlasıyla tercih ettiğim ve kullanışlı bulduğum renkler. Ama bu parlament mavisi mi desem gece mavisi mi desem bilemediğim ve ön yargılı baktığım renge de bayıldım. Parmağımı değirmemle aldığım renkleri görüyosunuz. Pigmentasyonları çok iyi. Hafif tozutma yapabiliyorlar ama o kadar da olur bence :)



Inferno Lip Gloss'u sadece bi kez ve denemiş olmak için sürdüm. Normalde gloss kullanmayı pek sevmiyorum açıkçası. Ama sürdüğümde beni çok fazla rahatsız etmedi, yapış yapış bi his bırakmıyor ve tek başına kullandığınızda bile dudağınıza hafif bi renk veriyor. Fena değil :)

They're Real hakkında yorum yapmıyorum, çünkü artık herkesin nasıl bi maskara olduğunu bildiğini düşünüyorum. Ve bende artık ufacık boyuyla çantamdan ayırmıyorum kendisini :)

Siz bu indirimi nasıl atlattınız, neler aldınız :) Bana önereceğiniz ürünler var mı? Yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirimm <3




3 yorum:

  1. Merhabalar,
    Güzel Sanatlar Fakültesi-Tekstil&Moda Tasarımı mezunu; genç bir tasarımcı olma yolundaki tasarımlarımı, gelişmelerimi ve maceralarımı paylaşmaya ne dersiniz? :)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim.....pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Benefitin herseyı keyıflı :) Bu da cok seker gorunuyor

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena