25 Aralık 2014 Perşembe

Essence Dudak Kalemleri

Herkese merhaba :)

Bugünün yazısı, herkes tarafından çok sevilen ve övülen essence markasına ait dudak kalemleri olacak. Bende 4 rengi var, çünkü bulabildiklerim bunlar. Malesef çoğu stand yağmalandığı için değişik renkleri buldukça alıyorum :/



Renkler sırasıyla;


06 Satin Mauve
08 Red Blush
12 Wish Me a Rose
13 Transparent


 (13 Transparent haliyle şeffaf olduğundan görünmüyor ne yazık ki )


Kalemlerin renkleri çok güzel ve kremsi bi yapıları var. Çoğu zaman nemlendirip dudağımın tamamına kalemi uyguluyorum. Ruj gibi kullanılabilecek kadar yumuşaklar gerçekten. Kalıcılığıda fena değil. Tabi bu kadar yumuşak ve kolay sürümü olmasının ne yazık ki bi dezavantajı var. Çok çabuk bitiyorlar. Neredeyse iki kullanımda bir açmak gerekiyor. Ama bu da çok dert değil çünkü fiyatları gerçekten çok uygun. 



Son olarak şu transparan dudak kaleminden bahsetmek istiyorum. Evet rujunuzun kalıcılığını az da olsa arttırıyor. Fakat normal bi renkli dudak kaleminin yerini tutmuyor. Bitince tekrar alacağımı sanmıyorum.

Essence dudak kalemlerini Gratis mağazalarından 3,5 liraya ( yanlış hatırlamıyorsam) satın alabilirsiniz. Siz bu kalemlerden kullanıyor musunuz, tavsiye edebileceğiniz başka renkleri var mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)



*Beni instagramdan takip etmek isterseniz tık tık

7 yorum:

  1. Merhaba çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık:))blogunda çok çok güzel:)) takibe aldım hemen:) bende kalemlerden 12 numarayı kullanıyorum ve çok memnunum ama 8 numarayı çok beğendim alacağım bulursam:)
    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/
    banada beklerimm:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için çok teşekkür ederimm <3 Bende hemen ışınlanıyorum sana :) Blogunun ismi harikaymış!

    YanıtlaSil
  3. canım beğenmene çok sevindimmm:) bende blogunu keşfettiğimden beri takip ediyorummm gerçekten çok başarılısınnn bayıldım:)) gfc eklentimde bir sorun olmuştu ancak şimdi aktif, bloguma tekrar beklerim:))güzel paylaşımlarda görüşmek üzere:))
    sevgilerrr:))

    YanıtlaSil
  4. merhaba, bloğunu blog keşif etkinliğinde gördüm çok beğendim:)) bende bekliyorum http://mavimsitatlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Bloga emek vermiş arkadaşlarımı ararken size de rastladım. Bir teşekkür etmeden ayrılmak istemedim. Devamı olan, samimi duygularını katarak birbirimize destek olabileceğimiz paylaşımlarda buluşmak üzere.. Dostlarınız ile birlikte bana da beklerim :) http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :) http://kitapsandali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

    YanıtlaSil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena