29 Eylül 2014 Pazartesi

Soslu Badem: Bloglar Tanıtılsın , Bloggerler Kaynaşsın ...

Soslu Badem: Bloglar Tanıtılsın , Bloggerler Kaynaşsın ...: Arkadaşlar merhaba ; Bende bir blog tanıtım etkinliği yapsam katılır mısınız ? Ben bu yolla bir çok güzel blog keşfettim  , takibime aldım. Beni de keşfedenler olmuştur elbet.
      Yapmanız gereken ise gayet basit ; bloğunuzu tanıtan kısa yazınızı yorum kısmına bırakmak.
                        Bir de bu tanıtımı bloğunuzda yayınlarsanız daha çok kişiye ulaşırız.

                                            Ne dersiniz böyle bir etkinliğe var mısınız? i

6 yorum:

  1. Bu etkinlikle bloğunuzu takip ettim,bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Sizi takibe aldımm <3

      Sil
  2. Bende geldim :)
    Hepimiz yeni olduk maksat kaynaşmak :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir bloğum var, inciiceblogspot.com bana da beklerim yağmur :)

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena