28 Nisan 2016 Perşembe

NYX Soft Matte Lip Cream ( 08 San Paulo )

Herkese merhaba,

Bugünkü yazımın konusu NYX in Soft Matte Lip Cream'i olucak. Salıya yetişmedi ama çarşamba da fena sayılmaz ne dersiniz? :)

 


Öncelikle söylemeden geçemiciiim ambalajında şu siyah kısım adına yakışır şekilde mat ve sanıyorum kauçuktan yapılmış, Nars ürünlerine benziyor. Bu küçük detayı ben çok sevdim. Küçük bir sünger uçlu aplikatörü var, kullanımı kolay ben sürerken bi sıkıntı yaşamadım. 




Likit formda olduğu için sanıyorum, diğer mat rujlar gibi dudağınızı kurutmuyor. Tabi yine siz günlük nemlendirmenizi yaptıktan sonra sürerseniz daha sağlıklı bi görünüm elde edebilirsiniz. İlk sürüldüğünde ıslak gibi görünsede bi kaç saniye sonra sabitlenip matlaşıyor. Bazı mat rujlar gibi donuk bi görünüm vermiyor, dudağınızla bütünleşip kendi rengiymiş gibi duruyo sanki. 




Bu rujun en sevdiğim yanı bayıldığım rengi ve kalıcılığı oldu. Sürdükten sonra rahat bi 4 - 5 saat olduğu gibi yerinde duruyor. Tabi bu süre yemenize içmenize göre daha uzun ya da daha kısa olabilir. Güzel bi kokusu var tanıdık bi koku ama aldığımdan beri düşünüyorum bi türlü bulamadım ne olduğunu :/ Kokuya hassasiyeti olanları rahatsız edebilir.




Dudakta duruşu bu şekilde. Bendeki koyu bi pembe ve ben rengine bayıldım. Bitince yenisi alınacaklar listeme eklendi kendisi. Serinin diğer renklerinden olan Istanbul ve Amsterdam 'ıda merak ediyorum. İlk fırsatta onlarla da tanışmayı umuyorum :) 

Ürün 8 ml, fiyatı şuan boyner.com da 29,95 tl. Ben geçen hafta indirimden 23 liraya almıştım. Rossman ve bazı Watsons mağazalarıda Nyx ürünleri satıyor, almak isterseniz oralara bi göz atabilirsiniz. Sizde bu ürünü veya başka rengini kullandınız mı, nyx ürünleriyle ilgili ne düşünüyosunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Biraz uzun bi yazı oldu umarım sıkılmadan okursunuz :)


2 yorum:

  1. ben de bayram indiriminde rossmandan aldım cidden hoş yapılı bir ruj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdiiim kullanmaya kıyamıyorum hatta o derece :))

      Sil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena