26 Ağustos 2014 Salı

MİLK SHAKE WHIPPED CREAM


Herkese merhaba,

Biliyorsunuz son günlerde Milk Shake ürünleri , özellikle durulanmayan saç bakım köpüğü ( whipped cream) adından çok söz ettirir oldu. Bende saç ürünleri denemeyi sevdiğim için hiç ihtiyacım olmamasına rağmen kayıtsız kalamadım ve bir ay kadar önce internetten sipariş verdim.





Adından da anlaşılacağı üzere bu köpük mis gibi krem şanti ( whipped cream ) kokuyor ve kullandıktan sonra bir sonra ki yıkamanıza kadar etkisi devam ediyor. İlk kullandığınızda haliyle daha yoğun koktuğu için kokuya duyarlı olanları rahatsız edebilir. Ama ben bu durumdan hiç şikayetçi değilim J Ürün nemli ya da kuru saça uygulanıyor ve durulanmıyor. Ben duştan çıktıktan sonra havluyla suyunu aldığım saçıma uyguluyorum ve tarıyorum. Saçınızın kolay taranmasını sağlıyor. Aynı zamanda ısıl işlemlere karşı da saçı koruyor. Benim saçlarım kuru olduğu için nem vermesi yeterli gelmedi ama zaten benim saçımda hiçbir ürün tek başına yeterli olmuyor o yüzden yine de tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi. Ayrıca bu ürünü yalnızca saçınıza değil , nemlendirmesi için ellerinize ya da vücudunuza da kullanabilirsiniz.




Ürünün kendi açıklaması da şu şekilde:


Rahat ve kullanımı hızlı, anında yumuşak etki, saçı ağırlaştırmadan tarama kolaylığı sağlar.
Çok yönlü kullanım imkanı sağlar.
Yoğun nemlendirici ve koruyucu özelliktedir.
Köpük formu sayesinde kullanım kolaylığı sağlar.
Bir sonraki yıkamaya kadar saçta etkisini korur.
Fön işlemleri öncesinde uygulandığında saçın zarar görmesini engeller.
Özel geliştirilmiş Integrity 41 formül renklerin ömrünü uzatır.
Tatlı hoş kokulu süt saça parlaklık verir, besler ve yapılandırır.

Süt ve buğday proteinleri saçın korteks ve kütikül katmanlarını onarır ve yapılandırır. Özel yumuşatıcılar, derin ve uzun süreli nemlendirme sağlar.



Bende ki 100 ml lik küçük boyu, n11.com dan sipariş vermiştim ve fiyatı 19,90 dı sanırım. Sizde almak isterseniz internet üzerinden sipariş verebilirsiniz ya da seçkin kuaförlerden satın alabilirsiniz.

Not: Bundan sonra her salı bir yazı yayınlayacağım. Umarım planladığım gibi devam ettirebilirim :)

4 yorum:

  1. Bu ürün gerçekten çok dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim ben çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. merhaba bende n11 den sipariş verdm ve dikkat ettnzmi bilmiorm milk shake yazısı enine yazlmş nette bu şekilde hiç milk shake ambalajı yok bana gelende böyleydi ben sahte oldğunu düşünüyorm 1:((( yani ambalaj nasl orjinalnden farklı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa doğru söylüyosunuz hiç dikkat etmemiştim :/ Şuan üründen soğudum resmen :((

      Sil

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena