11 Ağustos 2014 Pazartesi

Clinique Chubby Stick İntense ( 01 Curviest Caramel )


Herkese merhaba,

Bugünkü yazımın konuğu Clinique’in nemlendirici kalem rujlarından “curviest caramel” rengi.  Bu ruj bana bir yıl kadar önce Clinique tarafından gönderilmişti. Birkaç ay öncesine kadar da pek kullandığım söylenemez :/ Son zamanlarda daha sık makyaj yapmaya başlamamdan olsa gerek bi kere elime aldım ve bi daha bırakamadım. 




Chubby Sticklerin 8 farklı renk seçeneği var. Bana gönderilen bu renk, içinde pembelik mi desem gül kurusu-luk ( o ne demekse artık) da olan bi karamel rengi. Kullandıkça rengini daha çok sevdim. İster gece için yoğun bi göz makyajı yaptığınızda, ister günlük kullanın. Üstelik dudaklarınıza yoğun bir nemlendirme sağlıyor ve rengini tam olarak veriyor. İçerisinde Shea Yağı, Mango Tohumu Yağı ve Jojoba Tohumu Yağı karışımı bulunuyor. Bu yağlar aynı zamanda dudaklarınızın ihtiyaç duyduğu bakımıda sağlıyor.


 


Sürmeden önce ıslak bi görünümü olsa da dudağınızda saten bi bitişi var. Kokusu yok. Çok kalıcı değil tabiki, gün içinde tazelemeniz gerekiyor. Ben çantamdan çıkarmıyorum, tazelemek nemlendirme açısından da daha iyi oluyor.





Fotoğrafın görüntü kalitesi pek iyi değil maalesef :/ Görüldüğü kadarıyla dudakta duruşu bu şekilde. Ben sürdükten sonra parmağımla dağıtarak iyi bi nude görünüm elde ediyorum.

    Ürün 3 gr ve www.clinique.com.tr  de şuanda fiyatı 59 tl. Bitince yenisini alır mıyım bilemiyorum. Daha uygun fiyatlı ve performans açısından birbirine yakın olan bi kalem ruj bulursam onu tercih ederim sanırım. 

    Sizin kullandığınız, tavsiye edeceğiniz kalem rujlar var mı? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Tema resimleri merrymoonmary tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Yağmurlu Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena